2010. szeptember 25., szombat

Szívecskéim...

 Csipke szívecske



Legújabb kreatív próbálkozásom eredménye ez a romantikus szívecske.Ajtódísznek készült.Nagy kedvenceim az ajtódíszek...ha nyomon követitek a blogomat - már biztosan észrevettétek. :)
A mintát nem terveztem meg-csak ahogy épp a kedvem tartotta.Semmiképp nem akartam ,hogy szimmetrikus legyen.
" Levendula" színű szalagokat próbáltam keresni..ezek álltak legközelebb hozzá.Nagy kedvencem lett most a csipke díszítés.Szívesen használom - könnyű vele bánni , és szerintem szép a végeredmény.
A szívecske alapja hungarocel,gombostűvel rögzítettem a szalagokat.Minta egyéni ötlet alapján. :)
Sok sikert a próbálkozóknak!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépségesek lettek!A csipkét én is igen szeretem!:)
    Köszönöm a 3x-os bejegyzést nálam..:) Azt hittem,hogy csak nálam vacakol a net...
    És inkább többször,mint egyszer sem! Köszönöm a kedves szavaidat!

    VálaszTörlés