2010. szeptember 9., csütörtök

Nyári emlékek

Pihenő...
Csendélet csigaházakkal..
Nyugalom..
Tokaj
Tokaj
Árnyékfotó...kislányom.. :)
Halihó!

Most jó igazán visszagondolni a nyárra....huhh ebben az esős hideg időben.Kedves emlék számomra ez az idei nyár egyik utolsó pihenése Tokajban.Csajos pihenő napot tartottunk,anyukámmal,nagylányommal és én..Sokat nevettünk,beszélgettünk,pihentünk...kikapcsolódtunk.
Tokajban mindazt megtaláljuk ami adja az ideális kikapcsolódás feltételeit...Hegy,folyó-fürdési lehetőség no és szép város finom ételek italok.
Gyakran kirándultunk ide..anno még leányzó koromban anyukámmal papámmal is...akkoriban szinte minden hétvégét itt töltöttünk-vagy akár délutánonként hétköznap is idelátogattunk.Élveztük a strandot.Szuper jó emlékeim vannak ebből az időszakból.Volt egy stégje anyuék barátjának ott..többnyire ott múlattuk az időt.
Aztán később mikor már én is dolgozó nővé érettem a barátaimmal jártunk oda sokat,üdülőt béreltünk,hegyet másztunk.éjszaka fürödtünk a folyóba..-a szalonnasütést követően..  :)  mivel a faházban épp akkor nem volt víz..-Szóval igazi buli volt!!
Most pedig ezen a csajos napon..ezt felidéztem..s örömmel mutattam be lányomnak ezt a tokaji strand érzést...milyen szép,jó,kikapcsoló- s sokat meséltem a régi élményeimről neki...anyuval együtt felelevenítve azokat!
Szóval nekem most e hideg napon...ez az emlék is nagyon melengeti a szívemet! :)  Remélem neked is picit napsütésesebbé teszi a napodat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése