2011. június 26., vasárnap

Eper lekvár 2011

Adós maradtam még a lekvár főzés utáni képekkel.... :) olyan jól sikerült...hogy rohamosan fogy.... ;D gondoltam míg még van pár üveggel megosztom veletek is legalább képekben.

Jövőre mindenképp nagyobb mennyiséggel kell majd vásárolni az eperből,főleg így,hogy szörp is készült belőle...(no azt elfelejtettem most lefotózni-legközelebb majd az lesz a soros...) Idén másfajta gyümölcsből is tervezek lekvárfőzést...valahogy kedvet kaptam hozzá! :) Pár évvel ezelőtt többfajta lekvárt is főztem(szilva,meggy,barack,sárgadinnye.....!! )De aztán időhiány miatt elmaradtak ezek a dolgok..holott igaz az a mondás,hogy arra van időnk amire szánunk.... A sárgadinnye lekvár elég különleges volt,onnan jött az ötlet,hogy nemigen akart fogyni abban az évben a sárgadinnye holott jókora mennyiséget kaptunk valahonnan...sajnáltam volna kidobni...és ha hiszitek ha nem nagyon finom lett....így már elfogyott!! :D 




2 megjegyzés:

  1. Szia, most fedeztelek fel a napokban és tetszik a blogod. Nálunk idén a meggy a menő:):) Tavaly az eper volt a sláger, idén is raktam el belőle, de már most rohamosan elkezdett fogyni a meggy:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Örülök neki...kissé elhanyagoltam az elmúlt pár hónapban...de igyekszem vissza találni hozzá...
    Remélem sokszor "találkozunk" !
    Igen..a meggyet is lehet kipróbálom idén...(is). :D

    VálaszTörlés