2010. október 21., csütörtök

Levendula koszorúm



 Még szerencse,hogy szabadságon vagyok....így igazán kiélvezhetem az alkotás örömét..


Ma ismét készítettem egy koszorút...a változatosság kedvéért 




         ez most ajtókoszorú lett.    :D


 Elég aprólékos munka volt

mire a sok apró, illatos levendula virágocskát felragasztgattam
a szalmakoszorú alapra.

Bár voltak szakaszok ahol jó gyorsan sikerült haladni.

Bekentem ragasztóval a koszorút,majd az előzőleg papírra kiszórt virágban meghempergettem.. :)
 Picit halványabb a színe  ennek a virágnak,mint a kis csokornak amit frissen szedtem kb. 2 hete.Azóta már kiszáradt természetesen ez is,de így is frissebb ,élénkebb színben pompázik,mint amelyiket ragasztottam.Ezt készen vásároltam tasakban gyógynövényboltban.


De az illata a kész koszorúnak...hááát ...igazán nagyszerű! Leírhatatlan..


A bejárati ajtóra akasztottam,így mindenkit friss illattal fogadok!
              

                   Szép napot kívánok számotokra!

6 megjegyzés:

  1. Micsoda zseniális ötlet!!!!Ilyen levendulakoszorúd csak neked van.:)

    VálaszTörlés
  2. Annyira ügyes vagy,irigyellek!

    VálaszTörlés
  3. Éva! Köszönöm szépen- a Te munkáid is gyönyörűek!! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű..

    De hadd kérdezzem meg hogy ez mennyire hullik?

    VálaszTörlés
  5. Hát a ragasztó minőségétől függ... én ragasztópisztolyt használtam,részenként kentem be...és részenként forgattam a virágba.. Már egy éves... :) de csak pár szem hullott le...amikor helyváltoztatás történt.. :) (ajtóról le..polcra fel,s majd vissza..)

    VálaszTörlés