2010. október 20., szerda

Egy újabb asztaldísz termésekből



 A ma esti legújabb 


"termésem"


ismét egy 
Asztaldísz száraz
termésekből.. 

A látvány mellett az illat is nagyon élvezetes..A felhasznált fahéjdarabkák..hm ,igazán kellemes illatot árasztanak,főként ha a mécsest is meggyújtom.A meleg felerősíti a fűszert.A tegnapi koszorúmban csillagánizst is használtam,hát az is nagyon fincsi lett! :) Ezekkel a karácsonyi hangulat még inkább erősödik...

Úgy gondoltam "újrahasznosítok.."
Minden fellelhető bogyót termést,ami itthon várta a sorsát-összeszedtem és új értelmet adtam a létüknek. :)
Elkapott a ragasztópisztolyos láz...ugyebár.Most ilyen,s ehhez hasonló stílusban tervezgetek,dolgozgatok.Itt az ősz gőzerővel,a boltok máris az ünnepekre hangolnak! S igencsak elámultam amikor a minap megláttam egy közel sem ilyen koszorút(szerintem nem volt ilyen szép...bár lehet csak nekem tetszenek ezek a koszorúk?! ) ...s az árát.. hm... talán ezzel kéne foglalkoznom :)
Nagy szeretettel várom a kedves olvasóim véleményét!


                               Nektek tetszenek?



            Szép napot és sok szép alkotást  
                    kívánok számotokra!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése