2011. július 30., szombat

Fémcsipkézés.......

No ..ez vajon mi lehet...????

mi más ...mint egy kicsipkézett ásó..lapát... :D

 Hát....mire bukkantam.... Micsoda újrahasznosítás....és igazán szemet gyönyörködtető.Ezen az esős reggelen..mi mást is csinálhatna az ember leánya mint keresgél kutat....valami szemet gyönyörködtetőt.Igaz,hogy a képek nem hoztak melegséget,amire vágynék már...szörnyű azért ,hogy júliusban ilyen az időjárás.....de legalább jó kedvre derítettek-mert ilyet még nem láttam ezelőtt. Gondoltam megosztom veletek is... hátha tetszeni fog.... :)
Ti mit szóltok hozzájuk?: Kedvencen a hatalmas vastartály...és a lapátok vagy ásók ....hihetetlen!!!
Igazán elfogadnék egyet egyet...az a kis talicska is..... :D
Tehát...hölgyek! Elő az otthoni fémhulladékkal....és egy lángvágóval....aztán alkotásra fel! 

 
mesés.... :)


mire nem hasznosítható egy kiszuperált vas tartály....hölgyeim..elő a lángvágóval.... :D

nekem tetszik!!


kiszuperált olajoshordóból...



  ablak zsiráf ..

7 megjegyzés:

  1. Nekem a talicska a kedvencem. Elfogadnék egy ilyen "könnyű" csipkecsodát a kertbe.

    VálaszTörlés
  2. Igen...én is így vagyok vele... ;D

    VálaszTörlés
  3. Ez fantasztikus... férfiszemmel nézve is őrülten nagy munka, de gyönyörű!!! Köszönöm az ötletet, már csak egy lángvágó kell és... :) Annyira tetszik, lehet átveszem én is, ha nem bánod... nem tudok betelni vele!

    VálaszTörlés
  4. Örülök,hogy tetszik... :) Nyugodtan megmutathatod Te is..hisz én is kölcsönöztem.. üdv!

    VálaszTörlés
  5. A cikk alján a link! " ablak zsiráf" :)

    VálaszTörlés