2011. március 19., szombat

könyvből koszorú? :)

Hát sziasztok kedves blogosok!!
Na mit szóltok..vagyok. :DDD
A mai nap egy érdekes -mi mást is- mint ajtókoszorút készítettem ,hosszú idő után... :) 

Recept: végy egy régi sárgás lapokkal rendelkező könyvet...hungarocel alapot..gombostűket,vagy ragasztópisztolyt....és alkoss!!! 
Persze lehet,hogy most valaki visítva szalad el...könyvet..?? Hát igen..valószínű mindenki háztartásában akad olyan könyv..aminek a témája már elavult,nem tetszik..ne dobjuk ki!
Ezt a jó kis ötletet a Hungarian Provence 
oldalán fedeztem fel ,még tavaly.Eldöntöttem,hogy ha egyszer lesz rá időm,kedvem,megvalósítom. 
Szerintem nagyon mutatós..egyszerű és olcsó dekoráció.
Ha van kedvetek próbáljátok ki Ti is!
A képek most nem igazán a legjobbak lettek...az esti fény most nem tett jót... :D




Remélem ,hogy örömmel veszitek ezt az újdonságot most Tőlem..ennyi idő kihagyás után. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése